• Slovenčina
  • English
Anotácia
Publikácie
Správy
Riešitelia

Stránka sa načítava, prosím čakajte…

Publikácie

Upozornenie pre čitateľov: Ospravedlňujeme sa, ale odkazy uvedené ročných správach: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2021/http://infoprojekt.ujs.sk/kega2022/ už nie sú funkčné. Vedenie UJS sa rozhodlo všetky dokumenty, ktoré boli ich prostredníctvom zverejnené z webového sídla univerzity odstrániť. Riešitelia sa preto rozhodli premiestniť celú dokumentáciu a výstupy projektu na nasledujúce úložisko:

Úložisko súborov spolupracujúceho pracoviska otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz) 
(Záloha úložiska – otvárať len ak odkaz vyššie nefunguje.)

Prílohy k žiadosti projektu

Dokument Veľkosť Dátum
2,01 MB (1,91 MiB) 11. 11. 2022
1,03 MB (1009,29 KiB) 11. 11. 2022
1,63 MB (1,55 MiB) 11. 11. 2022
434,05 kB (423,88 KiB) 11. 11. 2022
273,25 kB (266,85 KiB) 11. 11. 2022
1,92 MB (1,83 MiB) 11. 11. 2022
794,88 kB (776,25 KiB) 11. 11. 2022

1. ročná správa

Publikačné výstupy

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AFC Czakóová, Krisztina: Game­‑based programming in primary school informatics. In INTED 2021 Proceedings of the 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia : IATED Academy, 2021. (WoS).
AFC Csóka, Márk – Czakóová, Krisztina: Innovations in education through the application of raspberry pi devices and modern teaching strategies. In INTED 2021 Proceedings of the 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia : IATED Academy, 2021. (WoS).
AFC Czakóová, Krisztina – Udvaros, József: Applications and Games for the Development of Algorithmic Thinking in Favor of Experiential Learning. In EDULEARN21 : Proceedings of the 13th International Conference on Education and New Learning Technologies. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2021.​1389 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 6873–6879, Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 978­‑84­‑09­‑31267­‑2. ISSN 2340­‑1117. (WoS).
AFC Udvaros, József – Czakóová, Krisztina:. Developing of Computational Thinking Using Microcontrollers and Simulations. In EDULEARN21 : Proceedings of the 13th International Conference on Education and New Learning Technologies. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2021.​1619 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 7945–7951, Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 978­‑84­‑09­‑31267­‑2. ISSN 2340­‑1117. (WoS).
AFC Stoffová, Veronika – Végh, Ladislav: The importance of a simple computer game when creating sorting algorithms. In L. Gómez Chova – A. López Martínez – I. Candel Torres (eds.): INTED2021 Proceedings. 15th International Technology, Education and Development Conference, 8th–9th March, 2021, pp. 4893–4899. ISBN 978­‑84­‑09­‑27666­‑0, ISSN 2340­‑1079 (WoS).
AFC Takáč, Ondrej – Végh, Ladislav: Usage of UAVs in the protection of cultural heritage in the teaching of computer science. In L. Gómez Chova – A. López Martínez – I. Candel Torres (eds.): INTED2021 Proceedings. 15th International Technology, Education and Development Conference, 8th–9th March, 2021, pp. 9987–9992. ISBN 978­‑84­‑09­‑27666­‑0, ISSN 2340­‑1079. (WoS).
AFC Végh, Ladislav – Takáč, Ondrej: Online games to introducing computer programming to children. In L. Gómez Chova – A. López Martínez – I. Candel Torres (eds.): INTED2021 Proceedings. 15th International Technology, Education and Development Conference, 8th–9th March, 2021, pp. 10007–10015. ISBN 978­‑84­‑09­‑27666­‑0, ISSN 2340­‑1079. (WoS).
AFC Végh, Ladislav – Takáč, Ondrej: Mobile coding games to learn the basics of computer programming. In L. Gómez Chova – A. López Martínez – I. Candel Torres (eds.): EDULEARN21 Proceedings. 13th International Conference on Education and Learning Technology, 5th–6th July, 2021, pp. 7791–7799. ISBN 978­‑84­‑09­‑31267­‑2, ISSN 2340­‑1117. (WoS).
AFC Takáč, Ondrej – Végh, Ladislav: Possibilities of using photogrammetry in the teaching process. In L. Gómez Chova – A. López Martínez – I. Candel Torres (eds.): EDULEARN21 Proceedings. 13th International Conference on Education and Learning Technology, 5th–6th July, 2021, pp. 9237– 9242. ISBN 978­‑84­‑09­‑31267­‑2, ISSN 2340­‑1117. (WoS).
AFC Elli Georgiadou … Veronika Stoffová, et al.: Rapid migration from traditional or hybrid to fully virtual education in the age of the coronavirus Pandemic: Challenges, Experiences and Views of College and University Students, In INSPIRE XXVI Delivering Global Education and Impact in Emergencies Using E‑Learning, Editors: J Uhomoibhi, P Linecar, P Marchbank, M Ross, G Staples, Southampton : Southampton Solent University, 2021, s. 433–542 ISBN 978­‑1­‑9996549­‑5­‑5. Dostupné na: ⟨ikonahttps://​www.​bcs.​org/​media/​7870/​inspire­‑2021­‑proceedings.​pdf otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz) 9,34 MB (8,91 MiB), 29. 9. 2023
AEC R. Jawtahri, V. Stoffova (2021) Secondary School Student Performance Prediction Using Entity Embedding of Categorical Variables. In Proceedings of the 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia : IATED Academy, 2021 pp. 10016–10020. ISBN 978­‑84­‑09­‑27666­‑0, ISSN 2340­‑1079 https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2021.​2094 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
AEC M. Jawtahri, M. Siddiqui, V. Stoffova (2021) Visual Representation of Data Mining and Analytics with Interactive Dashboard. In Proceedings of the 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia : IATED Academy, 2021, pp. 10045–10050 ISBN 978­‑84­‑09­‑27666­‑0, ISSN 2340­‑1079, https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2021.​2099 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
AFC Stoffová, Veronika – Zboran, Martin (2021) Teaching Construction and Programming of Robots in a Distance Form. In Proceedings of the 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia : IATED Academy, 2021,, pp. 4911–4918, ISBN 978­‑84­‑09­‑27666­‑0, ISSN 2340­‑1079, https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2021.​0991 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
AEC Naranjo, Jose – Stoffová, Veronika – Zhu, C. (2021). The Knowledge Graph Application in Language Learning Study Case : Chinese Language, In Proceedings of the 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia : IATED Academy, 2021, pp. 9677–968, ISBN 978­‑84­‑09­‑27666­‑0, https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2021 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
AFC Stoffová, Veronika – Némethová, Silvia – Naranjo, Jose (2021). From One Fairy Tale to Another – A Playful Form of Teaching English with the Support of ICT. In Proceedings of the 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia : IATED Academy, 2021, pp. 9697–9704. ISBN 978­‑84­‑09­‑27666­‑0, https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2021.​2022 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
AFC Stoffová, Veronika – Karpielová, Mária – Horváth, Roman – Némethová, Silvia. (2021) Some Possibilities of Distance Learning of Programming. In Proceedings of the 15th International Technology, Education and Development Conference. Valencia : IATED Academy, 2021, pp. 4838–4844, ISBN 978­‑84­‑09­‑27666­‑0, ISSN 2340­‑1079, https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2021.​0981 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
AFC Stoffová, Veronika – Horváth, Roman. (2021). Gamification in programming learning. In EDULEARN21 : Proceedings of the 13th International Conference on Education and New Learning Technologies. Valencia : IATED Academy, 2021. pp. 9253–9258, ISBN 978­‑84­‑09­‑31267­‑2, ISSN 2340­‑1117, https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2021.​1865 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
AFC Stoffová, Veronika – Zboran, Martin – Hyksová, Hana. (2021). Application of Simulation Tools in Educational Robotics. In EDULEARN21 : Proceedings of the 13th International Conference on Education and New Learning Technologies. Valencia : IATED Academy, 2021. ISBN 978­‑84­‑09­‑31267­‑2, ISSN 2340­‑1117, pp. 9214–9221. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2021.​1856 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).

Iné výstupy (napr. e‑learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu
Počítačové doskové hry v jazyku C# Učebná pomôcka obsahuje 3 počítačové hry implementované v jazyku C#: Torpedo, Connect 4 a Reversi. Hry sú implementované tak, aby súperom hráča bol vždy počítač, a aby hra obsahovala „výherný“ algoritmus na troch úrovniach obťažnosti (ľahká, stredná, ťažká). Hry boli vypracované pod vedením Ladislava Végha v rámci bakalárskej práce študenta UJS Pétera Kisa s názvom Számítógépes táblajátékok C# nyelven – Počítačové doskové hry v jazyku C#. Aplikácia sa nachádza na: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2021/ s označením súboru KisPeter.7z / Szamitogepes_tablajatekok.sln
2D počítačová hra s bočným pohľadom Učebná pomôcka je počítačová hra implementovaná ako 2D hra s bočným pohľadom (side scroller). Na riadenie súperov je vytvorený vlastný algoritmus, ktorý prispôsobuje pohyb postavy ovládanej hráčom (t. j. pohyb súperov v hre nie je náhodný ale je riadený algoritmom). Počítačová verzia hry bola vypracované pod vedením Ladislava Végha v rámci bakalárskej práce študenta UJS Tamása Kálmána s názvom 2D oldalnézetes játék fejlesztése – Vývoj 2D hry s bočným pohľadom. Aplikácia sa nachádza na: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2021/ s označením súboru KalmanTamas1.rar / VPro1.sln, KalmanTamas2.rar / VPro1.exe
2D počítačová hra s bočným pohľadom vytvorená v prostredí Unity Učebná pomôcka je počítačová hra implementovaná ako 2D hra s bočným pohľadom (side scroller) v prostredí Unity. Na riadenie súperov je vytvorený vlastný algoritmus, ktorý prispôsobuje pohyb a útoky postavy ovládanej hráčom k hernej situácii (t. j. pohyb súperov v hre nie je náhodný ale je riadený algoritmom). Počítačová verzia hry bola vypracované pod vedením Ladislava Végha v rámci bakalárskej práce študenta UJS Márka Vargu s názvom 2D akciójaték fejlesztése Unity­‑ben – Vývoj 2D akčnej hry v Unity. Aplikácia sa nachádza na: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2021/ s označením súboru KalmanTamas1.rar / VPro1.sln, KalmanTamas2.rar / VPro1.exe
Elektronická učebná pomôcka na rozvíjanie slovnej zásoby z nemeckého jazyka Elektronická učebná pomôcka je vytvorená pre žiakov základnej školy ako počítačová hra na rozvíjanie slovnej zásoby z nemeckého jazyka využívajúc metódu učenia sa robením. Počítačová hra bola vypracovaná pod vedením Krisztiny Czakóovej v rámci bakalárskej práce študenta UJS Bertolda Csóre s názvom Számítógépes játék német nyelv szókincsének fejlesztésére – Počítačová hra na rozvíjanie slovnej zásoby z nemeckého jazyka… Aplikácia sa nachádza na: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2021/ s označením súboru csore bertold.pdf, aplikácia:germanwordpuzzle
Učebná pomôcka na výučbu programovania na ZŠ s použitím programovateľnej robotickej hračky Dash Učebná pomôcka je vytvorená pre žiakov základnej školy v súlade so základným dokumentom ISCED2. Aplikácia programovateľnej robotickej hračky Dash je určitou metodikou výučby programovania na ZŠ pomocou tohto nástroja. Projektové úlohy sú štruktúrované a rozvíjané takým spôsobom, aby nadväzovali na seba, a aby sa navzájom rozširovali v možnostiach a funkciách, v súlade s požiadavkami na nadobudnuté obsahové a výkonné štandardy. Metodicko­‑didaktická aplikácia bola vypracovaná pod vedením Krisztiny Czakóovej v rámci diplomovej práce študenta UJS Bence Czékusa s názvom Dash programozható robotjáték az alapiskolai informatika oktatásban – Programovateľná robotická hračka Dash vo vyučovaní informatiky na ZŠ. Aplikácia sa nachádza na: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2021/ s označením súboru cekus bence.pdf, prieskum.xlsx

Priložené výstupy

2. ročná správa

Publikačné výstupy

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
V3­‑article Stoffová, Veronika – Zboran, Martin: My virtual School – I attend school virtually. In INTED2022 Proceedings 16th International Technology, Education and Development Conference March 7th–8th 2022. (Edited by: A. López Martínez, L. Gómez Chova, I. Candel Torres). Valencia : IATED Academy, 2022, pp. 5563–5569, ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9. ISSN 2340­‑1079. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2022 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V2­‑contribution Gabaľová, Veronika – Stoffová, Veronika – Kočišová, J.: In Work with Children with Developmental Disorders in Primary and Pre­‑Primary Education. In 15th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville (Spain). ISSN 2340­‑1095. https://doi.​org/​10.​21125/​iceri.​2022.​0877 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
V2­‑contribution Stoffová, Veronika – Gabaľová, Veronika – Horváth, Roman: Teach Programming in MS Teams. In 14th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, 2022, Palma de Mallorca, Spain. ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9 , p. 4683–4689. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2022.​1114 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V2­‑contribution Hyksova, H. – Stoffová, Veronika – Gabaľová, Veronika: Teaching Robotics and Online Programming Using Virtual Robot. In INTED2022 Proceedings 16th International Technology, Education and Development Conference March 7th–8th 2022. (Edited by: A. López Martínez, L. Gómez Chova, I. Candel Torres). Valencia : IATED Academy, 2022, pp. 7140–7148 ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9. ISSN 2340­‑1079. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2022.​1812 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V2­‑contribution Hyksova, H. – Stoffová, Veronika – Gabaľová, Veronika: Use of Digital Technologies, School Mobile and Student Devices (BYOD) in Full­‑Time and Distance Education, 16th International Technology, Education and Development Conference 2022, Valencia, Spain, pp. 7189–7198, ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9, ISSN 2340­‑1079. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2022.​1812 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
V1­‑monography Gabaľová, Veronika: Detské programovacie jazyky a ich využitie v pedagogickej praxi (monografia) Pedagogická fakulta, Trnavská univerzita v Trnave, 79 s. ISBN 978­‑80­‑568­‑0510­‑7. Dostupné na: ⟨ikonahttps://​pdf.​truni.​sk/​download?​monografie/​gabalova­‑dpj+vpp­‑2022.​pdf otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz) 277,00 B (277,00 B), 18. 10. 2022
V2­‑contribution_abstract Stoffová, Veronika – Oppenbergerová, Hana Ingrid – Gabaľová, Veronika: IKT vo voľnočasových aktivitách detí a mládeže (ICT in Out­‑of­‑school Activities of Children and Youth). XXXV DIDMATTECH 2022. Olomouc, ČR: Univerzita Palackého Olomouc, Pedagogická fakulta, 2022, ISSN 1805­‑8949, zborník abstraktov, s. 28.
V3­‑article Stoffová, Veronika – Oppenbergerová, Hana Ingrid – Gabaľová, Veronika: ICT in Out­‑of­‑school Activities of Children and Youth, Journal of Technology and Information Education, 2022, ISSN 1803­‑537X. eISSN 1803­‑6805.
V2­‑contribution Stoffová, Veronika – Gabaľová, Veronika – Horváth, Roman: Teach Programming in MS Teams. In 14th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, 2022, Palma de Mallorca, Spain. ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9, pp. 4683–4689. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2022.​1114 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V2­‑contribution Horváth, Roman: Online Education with the Support of Interactive Teaching Tools. INTED 2022. Valencia : IATED, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9. ISSN 2340­‑1079. pp. 7273–7280.
V2­‑contribution Horváth, Roman: Optimisation of Algorithms Generating Pseudorandom Integers with Binomial Distribution. In ICETA 2022. Danver : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2022. ISBN 979­‑8­‑3503­‑2032­‑9. pp. 197–201 [online]. (Scopus).
V2­‑contribution Podhorová, Michaela – Horváth, Roman: Non­‑substance Addictions as a Modern problem of Primary and Secondary School Learners. INTED 2022. Valencia : IATED, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9. ISSN 2340­‑1079. pp. 6690–6700.
V2­‑contribution Stoffová, Veronika – Gabaľová, Veronika – Karpielová, Mária: Beginners on­‑line Programming Course for Making Games in Construct 2, ICRIC 2022.
V2­‑contribution Gabaľová, Veronika – Stoffová, Veronika – Oppenbergerová, Hana Ingrid: Face­‑to­‑Face and Distance Form of Programming Teaching. In 15th annual International Conference of Education, Research and Innovation. Seville (Spain). ISSN 2340­‑1095, pp. 3629–3637. https://doi.​org/​10.​21125/​iceri.​2022.​0885 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
V2­‑contribution Stoffová, Veronika – Zboran, Martin – Gabaľová, Veronika: Iconic and Blocks Programming for Teaching Programming Basics for Elementary School Pupils. In 15th annual International Conference of Education, Research and Innovation. Seville (Spain). ISSN 2340­‑1095, pp. 6212–6221. https://doi.​org/​10.​21125/​iceri.​2022.​1535 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
V2­‑contribution Stoffová, Veronika – Zboran, Martin: Educational robotics in teaching programming in primary school. In ICRIC 2022.
V2­‑contribution Stoffová, Veronika – Zboran, Martin: Virtual laboratory of computer science at primary school. In EDULEARN22. Barcelona : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9. ISSN 2340­‑1117. S. 7516­‑7521 [CD­‑ROM, USB key]. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2022.​1761 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
O2­‑contribution Zboran, Martin – Stoffová, Veronika – Miková, Karolína: Robotické stavebnice v dištančnom vzdelávaní na základnej škole = Robotic kits in distance education at primary school. In Trendy ve vzdělávání & DidMatTech 2022. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2022. ISBN 978­‑80­‑244­‑6124­‑3. S. 41–41.
V2­‑contribution Stoffová, Veronika. From face­‑to­‑face to Remote Learning at Slovak Universities. In INTED2022 Proceedings 16th International Technology, Education and Development Conference March 7th–8th 2022. (Edited by: A. López Martínez, L. Gómez Chova, I. Candel Torres) Valencia : IATED Academy, 2022, pp. 7966–7973, ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9. ISSN 2340­‑1079. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2022.​2007 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V2­‑contribution Stoffová, Veronika – Horváthné Habodás, Olga. Systems for Knowledge Testing and Assessment. In EDULEARN22. Barcelona : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9. ISSN 2340­‑1117. S. 7516–7521 [CD­‑ROM, USB key]. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2022.​1781 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
V2­‑contribution Jawthari, Moohanad – Stoffová, Veronika. Weekly Prediction of At­‑risk Students Using Data Mining. In EDULEARN22. Barcelona : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9. ISSN 2340­‑1117. [CD­‑ROM, USB key]. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2022.​2213 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
V3­‑article Naranjo, Jose – Stoffová, Veronika. Knowledge Tracing : A Brief Overview of the Advances Done Since 2021 Using Deep Learning Techniques. Journal of Technology and Information Education, 2022. ISSN 1803­‑537X. eISSN 1803­‑6805.
V2­‑contribution_abstract Stoffová, Veronika. Online podpora prednášok v reálnom čase pomocou mobilných zariadení (Online Support of Lectures in Real­‑Time by Using of Mobile Devices and E‑Lection). In Trendy ve vzdělávání & DidMatTech 2022. – Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2022. – ISBN 978­‑80­‑244­‑6124­‑3. – S. 41­‑41 [online].
V2­‑contribution Czakóová, Krisztina – Csóka, Márk: Ozobot Coding Challenges in Elementary School Informatics. In INTED2022 Proceedings : 16th International Technology, Education and Development Conference. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2022.​1491 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 5834­‑5840, Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9. ISSN 2340­‑1079. (WoS).
V2­‑contribution Csóka, Márk – Czakóová, Krisztina: Teaching Students to Scrape the Web. In INTED2022 Proceedings : 16th International Technology, Education and Development Conference. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2022.​1495 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 5853–5858, Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9. ISSN 2340­‑1079. (WoS).
V2­‑contribution Czakóová, Krisztina – Takáč, Ondrej: Interactive Programming Tools for Beginners in Elementary School Informatics. In EDULEARN22 Proceedings : 14th International Conference on Education and New Learning Technologies. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2022.​1315 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 5588­‑5595. Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9. ISSN 2340­‑1117. (WoS).
V2­‑contribution Takáč, Ondrej – Czakóová, Krisztina: Implementation of Laser Navigation within Computer Science Lessons. In EDULEARN22 Proceedings : 14th International Conference on Education and New Learning Technologies. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2022.​1353 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 5760–5764. Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9. ISSN 2340­‑1117. (WoS).
V2­‑contribution Udvaros, József – Takáč, Ondrej: Technical IT Solutions in Teaching. In INTED2022 Proceedings : 16th International Technology, Education and Development Conference. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2022.​1495 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 4047–4052, Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9. ISSN 2340­‑1079. (WoS).
V2­‑contribution Paksi, Dávid – Csóka, Márk: Jupyterhub as a Higher Education Teaching Platform. In INTED2022 Conference Proceedings: 16th International Technology, Education and Development Conference. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2022.​0629 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 2157–2163, Valencia : IATED Academy 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9. ISSN 2340­‑1079. (WoS).
V2­‑contribution Paksi, Dávid – Csóka, Márk, Svitek, Sz.: Spreadsheets Feasibility for Modeling in Education In EDULEARN22: 14th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca, 4th – 6th of July, 2022. Barcelona : IATED, 2022. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2022.​1371 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 5855–5861. ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9. ISSN 2340­‑1117.
V2­‑contribution Paksi, Dávid – Csóka, Márk, Annuš, N.: An Overview of Modern Methodological Approaches of IT Education. In EDULEARN22: 14th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Palma de Mallorca, 4th – 6th of July, 2022. Barcelona : IATED, 2022, https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2022.​1363 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Pp. 5812–5817 ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9. ISSN 2340­‑1117.

Iné výstupy (napr. e‑learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu
Kreatívne programovanie v jazyku Scratch – zbierka úloh Programovanie v jazyku Scratch v piatich vyučovacích jednotkách, s uplatnením metódy zážitkového učenia – učenie sa robením. Aplikácia do veľkej miery podporuje u žiakov hĺbkové učenie sa. Výstup je možné nájsť v archíve: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2022/ – Danko Tamás.pdf, DankoTprojekty.rar.
Inteligentné meranie a riadenie spotreby v kancelárskej budove – Smart metering & monitoring Proces návrhu a implementácie „smart metering & monitoring“ pre potreby priemernej kancelárskej budovy – proces kompletného programovania meracích prístrojov riadiaceho systému. Výstup je možné nájsť v archíve: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2022/ – Janoska Valery.pdf, JanoskaVdatas.rar.
Interaktívna hra na podporu vyučovania algoritmizácie Interaktívna hra, ktorá umožní používateľom pochopiť základné pojmy z algoritmizácie – sekvencie, selekcie a iterácie hravým spôsobom. Výstup je možné nájsť v archíve: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2022/ – LevardiBalaz.pdf, LevardiBalazs.zip.
Zbierka webových matematických hier Webová stránka 5 matematických hier – na precvičovanie riešenie matematických úloh. Výstup je možné nájsť v archíve: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2022/ – Názov učebnej pomôcky: TelekGabor.pdf, TelekGabor.zip.
Zbierka úloh riešiteľných pomocou rekurzívnych algoritmov a animácie ich riešení Zbierka obsahuje riešenie každej úlohy v programovacom jazyku C. K väčšine riešení je vytvorená animácia algoritmu, pomocou ktorej študenti lepšie pochopia riešenie vybratých úloh. Výstup je možné nájsť v archíve: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2022/ – SzocsNikolas.pdf, SzocsNikolas.zip.

Priložené výstupy

Knižné publikácie a elektronické učebnice

  • Gáliková, Lucia. (2018). Lazarus. Slovenská verzia elektronického vzdelávacieho materiálu vypracovaného v rámci riešenia diplomovej práce: Spracovanie elektronického vzdelávacieho kurzu na vyučovanie programovania v prostredí Lazarus. Dostupné na: ⟨https://lazarus3.​webnode.​sk/​uvod/​ otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)⟩. Citované: 1. 12. 2023.
  • Némethová, Silvia. (2019). Lazarus. Anglická verzia elektronického vzdelávacieho materiálu vypracovaného v rámci riešenia diplomovej práce: Creating of E-course as Supporting Material for Teaching the Course ofProgramming in Lazarus. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave. Dostupné na: ⟨https://lazarus12.​webnode.​sk/​foreword/​ otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)⟩. Citované: 1. 12. 2023.
  • Pinďaková, Stanislava. (2022). Princípy fungovania IKT. Elektronický vzdelávací materiál vypracovaný v rámci riešenia diplomovej práce: Námety na vyučovanie informatiky na strednej škole. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave. Dostupné na: ⟨https://zakladnekapitolyinformatikypress.​webnode.​sk/​principy­‑fungovania­‑ikt/​ otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)⟩. Citované: 1. 12. 2023.
  • Daňo, Pavol. (2023). Základy programovania v Pythone. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave. 129 s. [9,25 AH]. ISBN 978­‑80­‑568­‑0598­‑5. Dostupné na: ⟨https://pdfweb.​truni.​sk/​e­‑ucebnice/​python/​ otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)⟩. Citované: 1. 12. 2023.
  • Czakóová, Krisztina – Horváth, Roman – Stoffová, Veronika. (2023). Modelovanie, simulácia a animácia v edukácii. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave. 106 s. «in press». (ikonarukopis)
  • Gabaľová, Veronika. (2022). Detské programovacie jazyky a ich využitie v pedagogickej praxi. Trnava : Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave. 79 s. [5,49 AH]. ISBN 978­‑80­‑568­‑0510­‑7. Dostupné na: ⟨ikonahttps://​pdfweb.​truni.​sk/​download?​monografie/​gabalova­‑dpj+vpp­‑2022.​pdf otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz) 3,11 MB (2,96 MiB), 18. 10. 2022⟩. Citované: 1. 12. 2023.

Záverečná správa

Publikačné výstupy

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
V2 Czakóová, Krisztina – Végh, Ladislav: Tile­‑Based Programming Languages and Virtual Environments for Program Codes Simulation. In INTED23 Proceedings : 17th International Technology, Education and Development Conference. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2023.​1374 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz), pp. 5308–5313. Valencia : IATED Academy, 2023. ISBN 978­‑84­‑09­‑49026­‑4. ISSN 2340­‑1079. (WoS).
V2 Végh, Ladislav – Czakóová, Krisztina: Possibilities of Using Games in Teaching and Learning the Basic Concepts of Object­‑Oriented Programming. In INTED23 Proceedings : 17th International Technology, Education and Development Conference. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2023.​1383 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz), pp. 5329–5334. Valencia : IATED Academy, 2023. ISBN 978­‑84­‑09­‑49026­‑4. ISSN 2340­‑1079. (WoS).
V2 Czakóová, Krisztina: The image processing for creating 3D model in teaching computer science. In IJANSER 2023 : International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​789 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz), Vol. 7 No. 4, pp. 447–451. Konya : Konya Technical University, 2023. ISSN 2980­‑0811.
V2 Czakóová, Krisztina: Virtual programming environments and simulations in favor of active learning of programming. In IJANSER 2023 (ICPIS 2023 Special Issue) : International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​910 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz), Vol. 7 No. 5, pp. 105–109. Konya : Konya Technical University, 2023. ISSN 2980­‑0811.
V2 Végh, Ladislav – Czakóová, Krisztina – Takáč, Ondrej: Comparing Machine Learning Classification Models on a Loan Approval Prediction Dataset. In IJANSER : International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches, 7(9). https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​1516 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz), pp. 98–103. Konya : Konya Technical University, 2023. ISSN 2980­‑0811.
V2 Végh, Ladislav – Takáč, Ondrej: Simulations of Solving a Single­‑Player Memory Card Game with Several Implementations of a Human­‑Like Thinking Computer Algorithm. In IJANSER 2023 : International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​1158 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz), Vol. 7 No. 6, pp. 229–238. Konya : Konya Technical University, 2023. ISSN 2980­‑0811.
V2 Végh, Ladislav: Models of Data Structures in Educational Visualizations for Supporting Teaching and Learning Algorithms and Computer Programming. In IJANSER 2023 (ICPIS 2023 Special Issue) : International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​916 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz), Vol. 7 No. 5, pp. 147–154. Konya : Konya Technical University, 2023. ISSN 2980­‑0811.
V2 Takáč, Ondrej – Kanta, R. – Takáčová, A.: Use of Tinkercad as part of programming in elementary school computer science classes. In Asian Journal of Education and e‑Learning. Volume 11 – Issue 1, February 2023. https://doi.​org/​10.​24203/​ajeel.​v11i1.​7158 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). ISBN 978­‑84­‑09­‑49026­‑4. ISSN 2321­‑2454.
V2 Takáč, Ondrej – Végh, Ladislav: Proposal for the possibility of promoting cross­‑curricular relationships of vocational subjects in the field of agriculture in relation to the subject of computer science. In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. Volume 7, pp. 226–231, 7, 2023. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​1419 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). ISSN 2980­‑0811.
V2 Takáč, Ondrej – Annus, N. – Nagy, M. – Dancsa, D. – Štempeľová, I.: Creating a partial 3D model in selected biological areas using a small number of photographs. In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. Volume 7, pp. 155–160, 5, 2023. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​917 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). ISSN 2980­‑0811.
V2 Annus, N. – Takáč, Ondrej – Štempeľová, I. – Dancsa, D.: Z and alpha generation teaching methods: digitalization of learning material. In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. Volume 7, pp. 224–229, 4, 2023. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​704 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). ISSN 2980­‑0811.
V2 Dancsa, D. – Štempeľová, I.– Takáč, Ondrej – Annus, N.: Digital tools in education. In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. Volume 7, pp. 289–294, 4, 2023. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​717 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). ISSN 2980­‑0811.
V2 Takáč, Ondrej – Annus, N. – Štempeľová, I. – Dancsa, D.: Building partial 3D models of cultural monuments. In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. Volume 7, pp. 295–299, 4, 2023. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​718 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). ISSN 2980­‑0811.
V2 Annuš, N., Paksi, Dávid – Csóka, Márk: Interactivity and Animation­‑Simulation Tools in the Digital Presentation of Educational Material. In 17th International Technology, Education and Development Conference. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2023.​1895 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz), p. 6975–6980, Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑49026­‑4. ISSN 2340­‑1079
V2 Annuš, N., Paksi, Dávid – Csóka, Márk: Learning Management Systems and Their Possibilities in Education – Case of Slovakia. In 17th International Technology, Education and Development Conference. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2023.​1896 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz), p. 6981–6986, Valencia : IATED Academy, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑49026­‑4. ISSN 2340­‑1079
V2 Y. Sagyntay, V. Stoffová, A. Katyetova: Olympiad in Informatics – the Journey from the Domestic Round to International Competitions. In 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation Seville, Spain. 13–15 November, 2023. IATED p 5192–5198, ISBN 978­‑84­‑09­‑55942­‑8; ISSN 2340­‑1095. https://doi.​org/​10.​21125/​iceri.​2023 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V2 Stoffová, Veronika: Electronic Textbook : Computer and Internet Security. In 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation Seville, Spain. 13–15 November, 2023. IATED p. 5333–5342, ISBN 978­‑84­‑09­‑55942­‑8; ISSN 2340­‑1095. https://doi.​org/​10.​21125/​iceri.​2023 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V2 Stoffová, Veronika – Gabaľová, Veronika: Creation of Electronic Teaching Aids and Didactic Applications by Teachers. In 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation Seville, Spain. 13–15 November, 2023. IATED p. 5344­‑5353, ISBN 978­‑84­‑09­‑55942­‑8; ISSN 2340­‑1095. https://doi.​org/​10.​21125/​iceri.​2023 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V2 Veronika Stoffová, Veronika Gabaľová: Interactive simulation models for teaching and learning of computer science [electronic], 2023. In INTED2023. Barcelona : IATED, 2023. ISBN 978­‑84­‑09­‑49026­‑4. ISSN 2340­‑1079. S. 3945–3953 [online, USB key]. https://doi.​org/​10.​21125/​inted.​2023.​1050 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (WoS).
V2 Stoffová, Veronika: Research for education [electronic], 2023. In INTED2023. Barcelona : IATED, 2023. ISBN 978­‑84­‑09­‑49026­‑4. ISSN 2340­‑1079. S. 8765–8765 [online, USB key]. (WoS).
V3 Deepak Kumar, Chaman Verma, Veronika Stoffová, Zoltán Illés, Anish Gupta, Brijesh Bakariya, Pradeep Kumar Singh: Sustainable Smart Cities [print, electronic] Smart School Selection with Supervised Machine Learning [electronic]. Cham : Springer Nature, 2023. ISBN 978­‑3­‑031­‑08815­‑5. S. 221–235 [print, online]. (WoS).
V3 Gabaľová, Veronika – Karpielová, Mária – Stoffová, Veronika: Beginners Online Programming Course for Making Games in Construct 2 [print, electronic]. Číslo projektu: KEGA 013TTU­‑42021., 2023. In Proceedings of International Conference on Recent Innovations in Computing : ICRIC 2022 : volume 1./ Singapure : Springer Nature, 2023. ISBN 978­‑981­‑19­‑9875­‑1. S. 547–558. (WoS).
V3 Veronika Stoffová, Martin Zboran: Educational Robotics in Teaching Programming in Primary School. Číslo projektu: KEGA 013TTU­‑42021., 2023. In Proceedings of International Conference on Recent Innovations in Computing : ICRIC 2022 : volume 1./ Singapure : Springer Nature, 2023. ISBN 978­‑981­‑19­‑9875­‑1. S. 669–682. (WoS).
V3 Veronika Stoffová What programming tool to choose for teaching programming [electronic], 2023. In EDULEARN23. Palma : IATED, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑52151­‑7. ISSN 2340­‑1117. S. 4232–4239 [online, CD­‑ROM, USB key]. Web of Science Core Collection.
V3 Veronika Gabaľová, Alexandra Lengyelová, Hana Ingrid Vrtoch Oppenberger, Veronika Stoffová: ICT in childres’s compulsory pre­‑school education, 2023. In EDULEARN23. Palma : IATED, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑52151­‑7. ISSN 2340­‑1117. S. 2334–2338 [online, CD­‑ROM, USB key]. Web of Science Core Collection.
V3 Veronika Stoffová, Aliya Katyetova, Juraj Obonya. (2023). Informatics in the first level of primary school. In EDULEARN23. Palma : IATED, 2022. ISBN 978­‑84­‑09­‑52151­‑7. ISSN 2340­‑1117, pp. 4155–4164. [online, CD­‑ROM, USB key]. Web of Science Core Collection. https://doi.​org/​10.​21125/​edulearn.​2023.​1110 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V3 Veronika Stoffová, Veronika Gabaľová, Aliya Katyetova: How to Teach Programming to Beginners in a Playful Way? [electronic], 2023. In Intelligent Computing : Proceedings of the 2023 Computing Conference : vol. 2. Cham : Springer, 2023. ISBN 978­‑3­‑031­‑37962­‑8. ISSN 2367­‑3370. S. 801–811 [print, online].
V3 Udvaros, József – Forman, N. – Avornicului, M.: Developing Computational Thinking with Microcontrollers in Education 4.0. In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​563 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). Konya : Konya Technical University, Roč. 7, č. 4 (2023), s. 103–108. ISSN 2980­‑0811.
V3 Forman, N. – Udvaros, József – Avornicului, M.: ChatGPT: A new study tool shaping the future for high school students, https://doi.​org/​10.​59287/​ijanser.​562 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. Konya : Konya Technical University, Roč. 7, č. 4 (2023), s. 95–102. ISSN 2980­‑0811.
V3 Horváth, Roman: Developing a User­‑Centric Queueing Simulation Engine for Educational Purposes. ICETA 2023 : 21st Year of International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications : proceedings : October 26–27, 2023 Grand Hotel Starý Smokovec, High Tatras, Slovakia. Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2023. ISBN 979­‑8­‑3503­‑7068­‑3, pp. 189–194.
V3 Horváth, Roman: Thinking About the Language Models and What We Can Do with Them. (2011). Journal of Language and Cultural Education, 11(1), 38–45. Trnava : Faculty of Education, Trnava University in Trnava. ISSN 1339­‑4045. ISSN (online) 1339­‑4584. https://doi.​org/​10.​2478/​jolace­‑2023­‑0003 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V3 Horváth, Roman: Report on the Implementation of the Additional Screen Components of the GRobot Programming Framework. DIDMATTECH 2023.
V3 Takáč, Ondrej – Czakóová, Krisztina: Creation of 3D models of real objects using close­‑range photogrammetry in education (AD ALTA, vedecký časopis, 2024, január).
V3 Czakóová, Krisztina: Active Learning of Programming by Colour Coding (INTED 2024, marec).
V3 Czakóová, Krisztina – Végh, Ladislav: Programmable robots for experience­‑based learning and gamification of teaching programming. In eLSE 2023 : the 19th International Scientific Conference eLearning and Software for Education.
V3 Végh, Ladislav – Czakóová, Krisztina: Possibilities of using games in teaching and learning the basic concepts of object­‑oriented programming. In eLSE 2023 : the 19th International Scientific Conference eLearning and Software for Education.
V3 Csóka, Márk – Paksi, Dávid – Czakóová, Krisztina: Bolstering Deep Learning with Methods and Platforms for Teaching Programming. In 12 AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research, Roč. 12, č. 2 (2022), p. 308–313, Hradec Králové (Česko) : Magnanimitas akademické sdružení, 2022. ISSN 1804­‑7890. ISSN (online) 2464­‑6733.
V3 Végh, Ladislav – Takáč, Ondrej: Teaching and Learning Computer Programming by Creating 2D Games in Unity. In L. Gómez Chova – A. López Martínez – I. Candel Torres (eds.): ICERI 2021 Proceedings. 14th International Conference of Education, Research and Innovation, 8–9 November, 2021, pp. 5696–5700. ISBN 978­‑84­‑09­‑34549­‑6, ISSN 2340­‑1095. https://doi.​org/​10.​21125/​iceri.​2021.​1285 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
V3 Štrbo, Milan. (2021). Modern Information and Communication Technologies as a Part of Teaching Process During Pandemy. In Universitas Riau International Conference on Education Technology (URICET), Pekanbaru, Indonesia, 2021, pp. 71–76, https://doi.​org/​10.​1109/​URICET53378.​2021.​9865883 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
V3 Pšenáková, Ildikó – Štrbo, Milan. (2021). Využívanie interaktívnych didaktických aplikácií vo výučbe. In DidMatTech 2021 : Proceedings of 34. DidMatTech 2021 Conference New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Eds.: Abonyi­‑Tóth, Andor – Stoffová, Veronika – Zsakó, László. Budapešť (Maďarsko) : Eötvös Loránd Tudományegyetem. ISBN 978­‑963­‑489­‑413­‑1, pp. 259–266.

Iné výstupy (napr. e‑learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Odkaz
Pamäťová hra na precvičovanie slovnej zásoby z cudzích jazykov Komplexná interaktívna pamäťová hra vytvorená v programovacom jazyku C# na precvičovanie slovnej zásoby v cudzích jazykoch. Aplikácia obsahuje možnosť voľby dvojice zo štyroch jazykov (maďarčina, angličtina, slovenčina a nemčina). (BP­‑Végh­‑Murincsakova) https://bit.​ly/​ujs­‑kega­‑projekty otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Logická hra: Hanojské veže Logicko­‑heuristická hra Hanojské veže, je naprogramovaná v jazyku C#. Hra funguje až do 10 diskov. Počas hry sa sleduje čas a počet uskutočnených krokov. (BP­‑Czakóvá­‑Valacsay) https://bit.​ly/​ujs­‑kega­‑projekty otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Zážitkové programovanie robotickou programoveteľnou hračkou Ozobot Možnosti programovateľnej robotickej hračky Ozobot na vyučovanie informatiky na základnej škole s uplatnením projektovej metódy. Metodický materiál pozostáva z opisu 5 vyučovacích jednotiek. (DP­‑Czakóvá­‑Csóré) https://bit.​ly/​ujs­‑kega­‑projekty otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Hra piškvorky v jazyku C#. Hra piškvorky v programovacom jazyku C# s možnosťou hrania hry na väčšej hracej ploche. Hráč má možnosť nastavenia úrovne obťažnosti súpera (počítača). Aplikácia používa umelú inteligenciu na určenie ťahov počítača. (BP­‑Végh­‑Haminda) https://bit.​ly/​ujs­‑kega­‑projekty otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Zbierka logických hier v mobilnej aplikácii pre Android 8 logických hier v jednej mobilnej aplikácii pre OS Android. Medzi hrami pre dvoch hráčov sú aj také, kde počítač určuje súperove ťahy na základe algoritmu založeného na umelej inteligencii. Úlohy vo všetkých hrách sú generované náhodne. Logické úlohy sú zobrazené vhodnou grafikou pre deti. Je použitén vývojové prostredie herného enginu Unity. (DP­‑Végh­‑Novoszák) https://bit.​ly/​ujs­‑kega­‑projekty otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Navigačný systém na rozpoznávanie navigačných objektov Navigačný systém pre mobilné roboty, ktorý využíva rozpoznávanie konkrétnych navigačných objektov v priestore na určenie ich polohy v lokálnom súradnicovom systéme. Na detekciu objektov robot používa kameru a senzory. Robot zhromažďuje informácie o priestore a neznámych prekážkach v ňom a vhodným spôsobom ich ukladá. (DP­‑Takáč­‑Vígh) https://bit.​ly/​ujs­‑kega­‑projekty otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Robot na mapovanie prostredia Robot dokáže rozpoznávať prekážky okolo seba pomocou senzora vzdialenosti založenom na ultrazvuku (alebo aj na inom princípe). Vytvorené softvérové prostredie je vhodné na vizualizáciu týchto prekážok. Na základe takto vytvorenej mapy prekážok sa Robot vie sa im vyhnúť a tak zabrániť kolíziám. (BP­‑Takáč­‑Fekete) https://bit.​ly/​ujs­‑kega­‑projekty otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Tvorba 3D modelov vybraných komárňanských pamiatok V aplikácia je orientovaná na záchranu kamenných pamiatok v Komárne, ktorým hrozilo zánik. Vytvorili, sa ich 3D modely ako súčasť podkladov na vytvorenie dokumentácie na ich záchranu a zachovania. Návšteva týchto pamiatok podporuje aj terénna mapa s vyhľadávaním najkratšej terasy, pomocou vlastného vyhľadávacieho algoritmu. (BP­‑Takáč­‑Persely) https://bit.​ly/​ujs­‑kega­‑projekty otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Zber dát a ich vizualizácia v programovacom prostredí Python Aplikácia využíva techniku Web Scrapingu vo vybranej téme. Umožňuje následne vizualizovať extrahované dáta primárne v prostredí Python. (BP­‑Hanďa­‑Daradics) https://bit.​ly/​ujs­‑kega­‑projekty otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Sprievodca programovaním zvolenej miniaplikácie Aplikácia ukazuje využitie programovacieho rámca GRobot na tvorbu na vývoj miniaplikácie šachu v programovacom jazyku Java. Zároveň slúži ako sprievodca na implementáciu vzdelávacieho materiálu, ktorý študenta prevedie „výrobou“ celej miniaplikácie. (BP­‑Horváth­‑Valo) «nedostupná»
Učebnica programovania v programovacom jazyku Python Je komplexná učebnica vyučovania základov algoritmizácie a programovania v programovacom jazyku Python pre začiatočníkov. Je primárne určená pre stredné školy (BP­‑Stoffová­‑Daňo) «nedostupná»
Súbor metodických listov Súbor metodických listov k vyučovaniu vybraných tematických celkov z matematiky a informatiky. (DP­‑Stoffová­‑Radošovská) Nachádza sa v prílohe záverečnej správy.
Súbor didaktických aplikácií Súbor didaktických aplikácií na podporu vyučovaniu vybraných tematických celkov z matematiky a informatiky. (Stoffová­‑Radošovská) Odkaz na aplikáciu je v metodických listoch.

Priložené výstupy