• Slovenčina
  • English
Didaktické aplikácie
Elektronické učebnice
Semestrálne a záverečné práce
Metodické listy
Publikácie
Monografia
Správy
Riešitelia

Stránka sa načítava, prosím čakajte…

Publikácie

Interaktívne animačno­‑simulačné modely vo vzdelávaní (012TTU­‑4/2018)

Publikačné výstupy 1

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
ABA Štrbo, Milan: Using of Electronic Educational Materials in Education Process. DMT 2018 – 2019. (60 %)
AFC Štrbo, Milan: Self­‑evaluation of Knowledge from Basic Programming Tasks. In Proceeding of the 3rd International Conference on Inventive Computation Technologies. ISBN 978­‑1­‑5386­‑5384­‑5, s. 340–343. 2020. (Scopus)
AFC
AFC Stoffová, Veronika – Végh, Ladislav – Siakas, Kerstin: Using Animations for Improving Learning. In Inspire XXIII : Technology in Education. Eds. Paul Marchbank, Margaret Ross, Geoff Staples, James Uhomoibhi. Southampton : Southampton Solent University, 2018, p. 93–107. ISBN 987­‑1­‑9996549­‑0­‑0.
AFC Stoffová, Veronika: A programozás tanítása az alapiskolában – robotprogramozás. In INFODIDACT 2018.
ABA Stoffa, Ján – Stoffová, Veronika: A New Component of Teacher’s Terminological Competence.
AFC Gabaľová, Veronika – Stoffová, Veronika: Programovanie v prostredí Lazarus na stredných školách.
ADE Chaman, Verma – Stoffová, Veronika – Illés, Zoltán: Analysis of situation of integrating information and communication technology in Indian higher education, ICTE Journal, International Journal of Information and Communication Technologies in Education. ISSN 1805­‑3726. Volume 7, 2018/1 (issued on May 31, 2018) pp. 24–29, http://periodika.​osu.​cz/​ictejournal/​ otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz) 2018, 7(1):24–29. ⟨https://doi.​org/​10.​2478/​ijicte­‑2018­‑0003 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)⟩.

Iné výstupy 1 (napr. e‑learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Odkaz
Elektronický vzdelávací kurz Elektronický vzdelávací kurz na vyučovanie programovania v prostredí Lazarus. (Diplomová práca, autorka: Gáliková, Lucia, vedúca práce: PaedDr. Veronika Gabaľová, PhD. https://lazarus3.​webnode.​sk otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Animačno­‑simulačné modely I Zbierka animačno­‑simulačných modelov na podporu vyučovania triediacich algoritmov a ich programovania na základe triedenia hracích kariet. http://anim.​ide.​sk/​kartyarendezes.​php otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Animačno­‑simulačné modely II Zbierka animačno­‑simulačných modelov na rozvoj algoritmického myslenia a na podporu vyučovania triediacich algoritmov a ich programovania na základe triedenia dební. http://anim.​ide.​sk/​ladakrendezese.​php otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Diplomová práca Animačno­‑simulačné modely na podporu vyučovania základov algoritmizácie a programovania, Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, Katedra informatiky. Autorka: Lapšanská Štefánia; vedúca diplomovej práce: prof. Ing. Veronika Stoffová, CSc. «nedostupný»
Diplomová práca Interaktívne počítačové testovanie vedomostí a počítačová podpora nacvičovania jazykových zručností. Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, Katedra informatiky. Autor: Nemček, Ján; Vedúca diplomovej práce: prof. Ing. Veronika Stoffová, CSc. «nedostupný»
Rigorózna práca Využitie robotických stavebníc na základných školách. Trnavská univerzita. Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a informatiky. Autor: Zboran, Martin; Vedúca práce: prof. Ing. Veronika Stoffová, CSc. «nedostupný»

Publikačné výstupy 2

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AEC
AED
AEC Czakóová, Krisztina: Mathematical Model Based Interactive Simulations in Education. ICERI 2019, 11­‑13. november 2019, Seville (ESP). ⟨https://library.​iated.​org/​view/​CZAKOOVA2019MAM otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)⟩, ⟨https://doi.​org/​10.​21125/​iceri.​2019.​2479 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)⟩ (WoS)
AED
AFC
AFC
AFD Takáč, Ondrej – Gubo, Štefan: Ochrana kultúrneho dedičstva tvorbou 3D modelov.
AFD Takáč, Ondrej – Czakóová, Krisztina: Modelovanie navigácie mobilných robotov s Argos3D­‑P100. XXXII DidMatTech 2019, 20 – 21. jún 2019, Trnavská univerzita v Trnave. otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
AFD Stoffová, Veronika – Gabaľová, Veronika: IKT vo vyučovaní na prvom stupni základnej školy (ICT in first degree of primary school) In Trajteľ, Ľudovít (ed.): DidInfo 2019 : 21. ročník národnej konferencie o vyučovaní informatiky. Editori: Dana Horváthová, Alžbeta Michalíková, Jarmila Škrinárová, Patrik Voštinár, Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta prírodných vied, 2019, s. 125–129, ISBN 978­‑80­‑557­‑1533­‑9, ISSN 2454­‑051X.
AFH Stoffová, Veronika: Problémy vyučovania programovania. In XXXII DIDMATTECH 2019 : Asbstracts. Trnava : Trnava University in Trnava : Faculty of Education, 2019, s. 31. ISBN 978­‑80­‑568­‑0030­‑0.
AEC Stoffová, Veronika – Horváth, Roman: Subjects “ICT in Education” in Teacher Training Study Programs at Universities. ICERI 2019, 11 – 13. November 2019, Seville (ESP). ⟨https://library.​iated.​org/​view/​STOFFOVA2019SUB otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)⟩, ⟨https://doi.​org/​10.​21125/​iceri.​2019.​2905 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)⟩ (WoS)
AEC
AFD

Iné výstupy 2 (napr. e‑learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Odkaz
Elektronická učebná po­mô­cka na in­te­rak­tív­ne vyučovanie ang­lic­kého jazyka Aplikácia je interaktívna multimediálna učebná pomôcka, ktorá vysvetlí a priblíži učivo žiakom základných škôl hravým experimentálnym spôsobom, a pomôže pri osvojení učiva daného predmetu. Aplikácia umožňuje preskúšanie získaných vedomostí z učiva a poskytuje spätnej väzby a hodnotenie výkonu. Aplikácia bola implementovaná v rámci bakalárského projektu. Autor: Patricia Tóth, Vedúca: Krisztina Czakóová. Súbory: Toth Patricia.rar (toth patricia.pdf, aplikácia dostupná na: http://english.​patrikbeke.​eu/​ otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)) http://infoprojekt.ujs.sk/kega2019/
Elektronická učebná po­mô­cka na in­te­rak­tív­ne vyučovanie ro­bo­tiky na SŠ Aplikácia obsahuje päť modelových mini projektov na využitie robotickej hračky Edison v stredoškolskej informatike na vyučovanie programovania pomocou „živého“ modelu, ktorý je schopný reagovať na rôzne udalosti a vonkajšie impulzy. Aplikácia bola implementovaná v rámci diplomového projektu. Autor: Peter Gajdos, Vedúca: Krisztina Czakóová. Názov súboru, ktorý obsahuje metodiku na návrh modelu je: Gajdos Peter.rar http://infoprojekt.ujs.sk/kega2019/
Elektronická učebná po­mô­cka na tvorbu ma­tematických modelov Aplikácia obsahuje 4 počítačové modely na vyučovanie vhodných tém zo stredoškolskej matematiky (množiny a operácie, množina bodov danej vlastnosti, hanojská veža, základy riešenia lineárnych rovníc), ktoré sa dajú implementovať na báze matematického modelu. Aplikácia bola implementovaná v rámci diplomového projektu. Autor: Miklós Vontszemu, Vedúca: Krisztina Czakóová. Názov súboru: Vontszemu Miklos.rar http://infoprojekt.ujs.sk/kega2019/
Elektronická učebná po­mô­cka na tému: In­te­rak­tív­ne výpočty a vi­zua­li­zá­cie v poz­nám­ko­vých blo­koch Jupyter Aplikácia obsahuje niekoľko interaktívnych vizualizácií s tutoriálom. Na vytvorenie interaktívnych vizualizácií môžu byť použité ľubovoľné súbory údajov (napr. z webovej stránky Kaggle). V elektronickej učebnej pomôcke sú podrobne rozpísané kroky tvorby takýchto interaktívnych vizualizácií. Aplikácia bola implementovaná v rámci bakalárskeho projektu. Autor: Balázs Lévárdi, Vedúci: Ladislav Végh. Názov učebnej pomôcky: Levardi Balazs.zip/ Levardi Balazs.pdf http://infoprojekt.ujs.sk/kega2019/
Zbierka logických hier v jazyku Java Je to implementácia logických hier (napr. pexeso, hádanie slov, tetris, piškvorky, atď.). Každá hra obsahuje rebríček najlepších hráčov (podľa bodov a/alebo času) a rôzne nastavenia (napr. veľkosť hracej plochy, náročnosť, farebnú schému, výber témy). Zbierka hier obsahuje aj také hry, kde hráč hrá proti súperovi (napr. piškvorky), pričom súperom je počítač (výkon súpera je nastaviteľný). Aplikácia bola implementovaná v rámci bakalárskeho projektu. Autor: Kornel Kovács, Vedúci: Ladislav Végh. Názov učebnej pomôcky: Kovacs Kornel.zip, Kovacs Kornel.pdf http://infoprojekt.ujs.sk/kega2019/
Počítačová im­ple­men­tá­cia hry „Platformer“ Implementácia hry „platformer“ je realizovaná pomocou enginu Unity. Aplikácia bola implementovaná v rámci bakalárskeho projektu. Autor: Adrián Kerekes, Vedúci: Ladislav Végh. Názov učebnej pomôcky: Kerekes Adrian.zip, Kerekes Adrian.pdf http://infoprojekt.ujs.sk/kega2019/
Lego Mindstorms vo vzdelávacom procese Je to zbierka úloh. Pri návrhu a riešení úloh je kladený dôraz na rozvíjanie nielen problémového, ale aj algoritmického myslenia žiaka. Aplikácia/zbierka dostupná na adrese: http://infoprojekt.ujs.sk/kega2019/ Autor práce: Oriskó Bálint.pdf. Vedúci: Ondrej Takáč. http://infoprojekt.ujs.sk/kega2019/
Edukačné video­sek­ven­cie na pod­po­ru vy­učo­va­nia progra­mo­vania Podpora vyučovania programovania pomocou edukačných videonahrávok. Aplikácia je zameraná na podporu vyučovania programovania v jazyku Pascal. Za týmto účelom sú vyhotovené edukačné videonahrávky. Súčasťou aplikácie je aj internetová stránka pre žiakov, kde sa žiak po zaregistrovaní sa, môže nájsť vhodné zadania a otestovať sa. Pomocou internetovej stránky právom administrátora – pedagóg môže sledovať prácu a aktivity žiaka. Videonahrávky boli realizované v rámci diplomového projektu. Autorka: Beata Petrová. Vedúci: Ondrej Takáč. Webová stránka: http://vinfomatik.​webjet.​sk/​ otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz); BC práca: Petrová Beata.pdf http://infoprojekt.ujs.sk/kega2019/
Animačno­‑simulačné modely na podporu vyučovania tematic­kého celku: údajo­vá štruk­tú­ra – pole Podpora vyučovania programovania pomocou animačno­‑simulačných modelov algoritmov. Aplikácia je orientovaná na používanie štandardnej údajovej štruktúry „pole“ a na riešenie jednoduchých úloh, kde je potrebné využívať pole. http://informatika.​truni.​sk/​ otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)
Elektronická učebnica programovania Učebnica programovania v programovacom jazyku Lauzarus. Je dostupná na doméne: https://lazarus12.​webnode.​sk otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). https://lazarus12.​webnode.​sk otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)

Publikačné výstupy 3

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AAB Proposal for Strictly Model­‑oriented Safety Analysis of Dynamic Technological Systems : monograph / Milan Štrbo; [Translations: Hana Vančová]; [reviewers: Pavol Tanuška, Andrej Trnka]. Trnava : Trnava University in Trnava, 2019. 54 s. [4,29 AH] ISBN 978­‑80­‑568­‑0308­‑0.
ACB Modelovanie databázových systémov / Milan Štrbo; [recenzenti: Katarína Pribilová, Andrej Trnka]. Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a informatiky, 2020. 78 s. [5,20 AH]. ISBN 978­‑80­‑568­‑0340­‑0.
ADC Machine Learning­‑Based Student’s Native Place Identification for Real­‑Time / Chaman Verma, Veronika Stoffová, Zoltán Illés, Sudeep Tanwar, Neeraj Kumar. In /IEEE Access : (Early Access). ISSN 2169­‑3536. Vol. 8 (2020), p. 130840–130854. CCC [Spoluautori: Stoffová, Veronika; Illés, Zoltán; Tanwar, Sudeep; Kumar, Neeraj].
ADC Opinion Prediction of Hungarian Students for Real­‑time E‑learning Systems : A Futuristic Sustainable Technology­‑Based Solution / Chaman Verma, Zoltán Illés, Veronika Stoffová, Viktória Bakonyi Heizlerné. In Sustainability. ISSN 2071­‑1050. Vol. 12, no. 16 (2020), Article Number: 6321; [pp. 1–16]. CCC [Spoluautori: Illés, Zoltán; Stoffová, Veronika; Bakonyi Heizlerné, Viktória]
ADC Predicting Attitude of Indian Student’s Towards ICT and Mobile Technology for Real­‑time: Preliminary Results / Chaman Verma, Zoltán Illés, Veronika Stoffová, Pradeep Kumar Singh. In IEEE Access : (Early Access). ISSN 2169­‑3536. Vol. 8 (2020), p. 178022–178033. CCC [Spoluautori: Illés, Zoltán; Stoffová, Veronika; Singh, Pradeep Kumar]
ADM Student’s Belief Detection and Segmentation for Real­‑time : A Case Study of Indian University / Chaman Verma, Zoltán Illés, Veronika Stoffová. In Advances in Science, Technology and Engineering Systems Journal. ISSN 2415­‑6698. Vol. 5, no. 5 (2020), pp. 742–749. (Scopus)
AFC Development of ICT and Distance Education Skills in Teacher Training / Veronika Stoffová, Maja Stoffová, Silvia Némethová. In ICERI 2020 : 13th international conference of education, research and innovation : 9th–10th November 2020 : conference proceedings. ISSN 2340­‑1095. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 978­‑84­‑09­‑24232­‑0. Pp. 7117–7125.
AFC Discovery Learning by Interactive Animation Models / Veronika Stoffová. In eLSE 2020 = The 16th International Scientific Conference “eLearning and Software for Education” : eLearning and Software for Education Conference, Bucharest, April 30 – May 01, 2 020. Volume 2: eLearning sustainment for never­‑ending learning. ISSN 2066­‑026X. Bucharest : “Carol I” National Defence University Publishing House, 2020. S. 246–252.
AFC Distance Learning at Primary School / Hana Hyksová, Veronika Stoffová. In ICERI 2020 : 13th international conference of education, research and innovation : 9th–10th November 2020 : conference proceedings. ISSN 2340­‑1095. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 978­‑84­‑09­‑24232­‑0. Pp. 6411–6418
AFC Dištančné vyučovanie predmetov informatiky a programovania = Distance learning of it and programming subjects / Veronika Stoffová, Silvia Némethová. In Proceedings of 33th DidMatTech 2020 Conference = Proceedings of XXXIII DidMatTech 2020 Conference : New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapešť : Eӧtvӧs Loránd University, 2020. ISBN 978­‑963­‑489­‑244­‑1, s. 40–52.
AFC Feature Selection to Identify the Residence State of Teachers for the Real­‑time / Chaman Verma, Veronika Stoffová, Zoltán Illés. In Proceedings of International Conference on Intelligent Engineering and Management = ICIEM 2020. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2020. ISBN 978­‑1­‑7281­‑4097­‑1. S. 17–22.
AFC
AFC ICT and Mobile Technology Features Predicting the University of Indian and Hungarian Student for the Real­‑time / Chaman Verma, Veronika Stoffová, Zoltán Illés, Mandeep Singh. In Proceedings of the 2019 8th International Conference on System Modeling and Advancement in Research Trends = SMART 2019. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2019. ISBN 978­‑1­‑7281­‑3245­‑7. S. 85­‑90. [Spoluautori: Stoffová, Veronika; Illés, Zoltán; Singh, Mandeep]
AFC
AFC Monte Carlo Method in Educational Practice / Veronika Stoffová, Roman Horváth. In ICERI 2020 : 13th International Conference of Education, Research and Innovation : 9th–10th November 2020 : Conference Proceedings. ISSN 2340­‑1095. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 978­‑84­‑09­‑24232­‑0. Pp. 7146–7153.
AFC Monte Carlo Methods in Education / Márk Z. Tóth, Veronika Stoffová. In Proceedings of 33th DidMatTech 2020 Conference = Proceedings of XXXIII DidMatTech 2020 Conference : New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapešť : Eӧtvӧs Loránd University, 2020. ISBN 978­‑963­‑489­‑244­‑1, s. 362–368.
AFC Nation­‑wise Affiliation Prediction for the Real­‑time / Chaman Verma, Veronika Stoffová, Zoltán Illés. In eLSE 2020 = The 16th International Scientific Conference “eLearning and Software for Education” : eLearning and Software for Education Conference, Bucharest, April 30 – May 01, 2 020. Volume 2: eLearning sustainment for never­‑ending learning. ISSN 2066­‑026X. Bucharest : “Carol I” National Defence University Publishing House, 2020. S. 284–290.
AFC Prediction of Residence Country of Student Towards Information, Communication and Mobile Technology for Real­‑time / Chaman Verma, Veronika Stoffová, Zoltán Illés. In International Conference on Computational Intelligence and Data Science = ICCIDS 2019. Amsterdam : Elsevier, 2020. Pp. 224–234.
AFC Predictive Modeling to Predict the Residency of Teachers Using Machine Learning for the Real­‑time / Chaman Verma, Zoltán Illés, Veronika Stoffová. In Futuristic Trends in Networks and Computing Technologies : Second International Conference, FTNCT 2019, Chandigarh, India, November 22–23, 2019, Revised Selected Papers. ISSN 1865­‑0929. Singapore : Springer Nature Singapore, 2020. ISBN 978­‑981­‑15­‑4450­‑7. S. 592–601.
AFC Prezi na tvorbu didaktických aplikácií = Prezi for Educational Application Creation / Veronika Stoffová, Martin Zboran. In Proceedings of 33th DidMatTech 2020 Conference = Proceedings of XXXIII DidMatTech 2020 Conference : New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapešť : Eӧtvӧs Loránd University, 2020. ISBN 978­‑963­‑489­‑244­‑1, s. 53–65.
AFC Real­‑time Classification of National and International Students for ICT and Mobile Technology / Chaman Verma, Zoltán Illés, Veronika Stoffová. In ICE4CT 2019 : First International Conferenceon Emerging Electrical Energy, Electronics and Computing Technologies 2019. ISSN 1742­‑6588. Bristol : IOPPublishing LTD, 2020. Article number: 012091, pp. 1–8.
AFC Residence State and Country Prediction of Student Towards ICT for the Real­‑time/ Chaman Verma, Veronika Stoffová, Zoltán Illés, Ahmad S. Tarawneh. In eLSE2020 = The16th International Scientific Conference “eLearning and Software for Education” : eLearning and Software for Education Conference, Bucharest, April 30 – May 01, 2020. Volume 2 : eLearning sustainment for never­‑ending learning. ISSN 2066­‑026X. Bucharest : “Carol I” National Defence University Publishing House, 2020. S. 275–283. [Spoluautori: Stoffová, Veronika; Illés, Zoltán; Tarawneh, Ahmad S.]
AFC
AFC Softwarové prostředky na podporu on­‑line vzdělávání = Software Resources to Support On­‑line Education / Hana Hyksová, Veronika Stoffová. In Proceedings of 33th DidMatTech 2020 Conference = Proceedings of XXXIII DidMatTech 2020 Conference : New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapešť : Eӧtvӧs Loránd University, 2020. ISBN 978­‑963­‑489­‑244­‑1, s. 98–109.
AFC Study Level Prediction of Indian and Hungarian Students Towards ICT and Mobile Technology for the Real­‑time / Chaman Verma, Zoltán Illés, Veronika Stoffová. In 2020 International Conference on Computation, Automation and Knowledge Management (ICCAKM 2020). Dubai : United Arab Emirates, 9–10 January 2020. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2020. ISBN 978­‑1­‑7281­‑0667­‑0. Article number 9051551; pp. 215–219.
AFC Szimulációs modellekkel támogatott programozás tanítása az alapiskolában / Veronika Stoffová, Krisztina Czakóová : 12. Informatika Szakmódszertani Konferencia 219. 11. 21. – 23., Zamárdi. Budapest : Webdidaktika Alapítvány, 2020. ISBN 978­‑615­‑80608­‑3­‑7, s. 293­‑301.
AFC Teaching Practically Oriented Subjects in a Distance Form / Hana Hyksová, Veronika Stoffová : 13th International Conference of Education, Research and Innovation : 9th–10th November 2020 : conference proceedings. ISSN 2340­‑1095. Valencia : IATED Academy, 2020. ISBN 978­‑84­‑09­‑24232­‑0. Pp. 6387–6396.
AFC
AFC Vyučovanie programovania tvorbou počítačových hier podľa návodu = Teaching Programming by Creating Computer Games According to the Instructions / Veronika Stoffová, Veronika Gabaľová, Mária Karpielová. In Proceedings of 33th DidMatTech 2020 Conference = Proceedings of XXXIII DidMatTech 2020 Conference : New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapešť : Eӧtvӧs Loránd University, 2020. ISBN 978­‑963­‑489­‑244­‑1, s. 248–256.
AFC Využitie mikrokontrolera ako učebnej pomôcky = Use of the Microcontroller as a Teaching Device / Ildikó Pšenáková, Marian Minárik. In Proceedings of 33th DidMatTech 2020 Conference = Proceedings of XXXIII DidMatTech 2020 Conference : New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapešť : Eӧtvӧs Loránd University, 2020. ISBN 978­‑963­‑489­‑244­‑1, s. 312–318.
AFD

Publikačné výstupy 4

Výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)