• Slovenčina
  • English
Publikácie
Správy
Riešitelia

Stránka sa načítava, prosím čakajte…

Publikácie

Dokument Veľkosť Dátum
3,94 MB (3,75 MiB) 22. 1. 2024
13,09 MB (12,48 MiB) 11. 11. 2022
1,31 MB (1,25 MiB) 11. 11. 2022
127,80 kB (124,80 KiB) 11. 11. 2022
53,35 kB (52,10 KiB) 11. 11. 2022
794,88 kB (776,25 KiB) 11. 11. 2022

1. ročná správa

Publikačné výstupy

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
AAB Pšenáková, Ildikó (100 %); Fančovičová, Jana (0 %); Szabó, Tibor (0 %): Tvorba didaktických interaktívnych materiálov a kritériá hodnotenia ich kvality.
AFD Godiš, Tomáš (100 %): Integration moderner Sprachprogramme und Apps in den Fremdsprachunterricht. Košice : 2021. ISBN 978­‑80­‑553­‑3948­‑1, ISSN 1338­‑5496.
AFC Štrbo, Milan (100 %): Modern E‑Learning based Information and Communication Technologies (ICT) as a Part of Teaching Process. Piscataway : 2021. ISBN 978­‑1­‑7281­‑8501­‑9.
ADE Godiš, Tomáš (100 %): Modern technologies and foreign language teaching. In Mesterséges intelligencia: interdiszciplináris e‑folyóirat. Debrecín (Maďarsko) : K+F Stúdió. ISSN (online) 2676­‑9611. Roč. 3, č. 1 (2021), s. 87–100 [online] https://doi.​org/​10.​35406//​MI.​2021.​1.​87 otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz).
ADE Godiš, Tomáš (100 %): Übungsportale und mobile Apps im Fremdsprachunterricht Litva. https://vapplapp.​liepu.​lv/​en otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz). (v tlači)
AFC Pšenáková, Ildikó (80 %) Štrbo, Milan (20 %): Využívanie interaktívnych didaktických aplikácií vo výučbe. DIDMATTECH 2021. (v tlači)
AFC Stoffová, Veronika (50 %) Horváth, Roman (50 %): How to Prevent Frauds and Cheating at Programming Exams. ICERI 2021. (v tlači)
AFC Kuszi, Daniel (50 %) Horváth, Roman (50 %): Evaluating Selected Didactic Tools for Teaching the Informatics Subject. ICERI 2021. (v tlači)
AFC Horváth, Roman (100 %): Thinking About the Language Models and What We Can Do with Them. DIDMATTECH 2021. (v tlači)
AFC Štrbo, Milan (80 %), Pšenáková, Ildikó (20 %): Summary of foreign research for the use of Interactive whiteboards (IWBs). DIDMATTECH 2021. (v tlači)

Iné výstupy (napr. e‑learning, webové stránky, virtuálne laboratórium, školenia, kurzy, workshop a pod.)

Názov výstupu Opis výstupu Link
webová stránka webová stránka projektu http://informatika.​truni.​sk/​K12TT421/​ otvárané v novom okne
(obvykle ide o externý odkaz)

Priložené výstupy

2. ročná správa

Publikačné výstupy

Kód kategórie Konkrétny výstup, názov (ISBN, počet strán a i.)
O2­‑contribution_event_abstrakt Pšenáková, Ildikó (100 %): Skúsenosti s online výučbou informatických predmetov. 2022 Olomouc : ISBN 978­‑80­‑244­‑6124­‑3
V3­‑article Pšenáková, Ildikó (80 %); Štrbo, Milan (20 %); Szabó, Tibor (0 %); Pšenák, Péter (0 %): Online is lehet „puskázni”. Debrecín : ISSN 2676­‑9611
O2­‑contribution_event_abstrakt Štrbo, Milan (100 %): Používanie IKT prostriedkov vo vyučovacom procese na základných školách počas pandémie covid­‑19. 2022 Olomouc : ISBN 978­‑80­‑244­‑6124­‑3
V2­‑contribution_event Štrbo, Milan (100 %): Modern Information and Communication Technologies as a Part of Teaching Process During Pandemy. 2022 Piscataway : ISBN 978­‑1­‑6654­‑2096­‑9
V3­‑event_article Godiš, Tomáš (100 %): Übungsportale und mobile Apps im Fremdsprachunterricht. Liepaja : ISSN 2661­‑5584
V3­‑article Godiš, Tomáš (100 %): Mobilné aplikácie a ich prínos v procese výučby cudzieho jazyka. Blagoevgrad : ISSN 2603­‑4026
V2­‑contribution_event Bakonyi Heizlerné, Viktória (25 %); Illés, Zoltán (25 %); Heizler, Adina (25 %); Pšenáková, Ildikó (25 %): Három intézmény – három megoldás Távoktatás pandémia idején. 2021 Budapešť : ISBN 978­‑615­‑80608­‑5­‑1
V3­‑article Godiš, Tomáš, Pšenáková, Ildikó: Tvorba učebných materiálov pomocou programu Wordwall. In Technika a vzdelávanie ročník 11, č. 2 (v tlači)
V2­‑contribution Bakonyi, Viktória, Illés, Zoltán, Pšenáková, Ildikó, Szabó, Dávid: SignalR based real­‑time applications in education. In 3rd International Conference on Computation, Automation and Knowledge Management (ICCAKM – 2022) 15. – 17. November 2022, Dubai, Arabské Emiráty (v tlači)
V2­‑contribution Pšenáková, Ildikó, Pšenák, Peter: Az online oktatás „tízparancsolata” In Infodidact 2022, 24. – 26. November 2022, Zamárdi, Maďarsko (v tlači)
V2­‑contribution Pšenáková, Ildikó, Szabó, Tibor: Elektronikus tananyag használata az általános iskola alsó tagozatán. In Infodidact 2022, 24. – 26. November 2022, Zamárdi, Maďarsko (v tlači)
V2­‑contribution Bakonyi, Viktória, Illés, Zoltán, Pšenáková, Ildikó: Új kihívások pandémia után. In Infodidact 2022, 24. – 26. November 2022, Zamárdi, Maďarsko (v tlači)
V2­‑contribution Szőköl, István, Pšenáková, Ildikó, Benková, Simona: The use of activating methods in the teaching of vocational subjects. In SCHOLA 2022, 7. – 8. December 2022, Frýdek Místek, Česká republika (v tlači)
V2­‑contribution Szőköl, István, Pšenáková, Ildikó, Benková, Simona: The influence of innovative teaching methods on student motivation. In SCHOLA 2022, 7. – 8. December 2022, Frýdek Místek, Česká republika (v tlači)
V2­‑contribution_event Podhorová, M. (50 %); Horváth, Roman (50 %): Non­‑substance addictions as a modern problem of primary and secondary school learners. 2022 Barcelona : ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9 ISSN 2340­‑1079
V2­‑contribution_event Horváth, Roman (100 %): Online education with the support of interactive teaching tools. 2022 Barcelona : ISBN 978­‑84­‑09­‑37758­‑9 ISSN 2340­‑1079
V2­‑contribution_event Stoffová, Veronika (34 %); Gabaľová, Veronika (33 %); Horváth, Roman (33 %): Teach programming in ms teams. 2022 Palma : ISBN 978­‑84­‑09­‑42484­‑9